Det börjar bra det här…

Stor pompös start! Releasefest, bubbel och fyrverkerier!

Eller nä…

Har Ni missat namnet på bloggen? Växtbaserad VARDAG. Det är precis vad det är; vardagsmisär med sjuka barn, bloggare med mancold, frun i Stockholm,  kattsand och örtsalt (fråga inte) överallt.

Har i allafall lyckats få iväg barnen (läs Monsters Inc) till förskolan idag, vilket var direkt nödvändigt eftersom jag var tvungen att jobba idag. Preppa mat till jobb med Oumph! (Jo, jag jobbar för dem. Får skriva nåt om det senare) i Oslo på måndag, tåget går på söndag kl 11:24. 

Imorgon kan jag inte jobba, inte med det iallafall, för då ska jag på Vegomässan! Joho, det är sant! Ska INTE stå och trycka ut smakprover med Oumph! (Eller lite, det är ju så kul!), utan gå runt med mina galna tvillingar och kolla in alla nya produkter och nätverka. Det är också ett jobb…. Vi kanske ses där?

Förväntar mig att ha massa roligt att testa och recensera här på bloggen framöver. 

Jo och så har en snubbe jag känner lite börjat pilla med bloggen och en hemsida för min och fruns gemensamma företag, alldeles nyss, så det kanske kommer se annorlunda ut här rätt snart. Hoppas! 

Jo (igen) det går superbra att käka växtbaserat, frun gjorde den godaste Flygande Jacob-Rip-offen häromdagen!

 Asnice! 

Kommentera

