Oslo igen

Efter två dagar med vegetarisk inspiration i Ekerö kommun, är jag nu inne på andra dagen i Oslo. Gemensamma nämnare; vegetariskt och mat. 

Igår träffade jag representanter för de största spelarna på livsmedelsbranschens fotbollsplan. Efter en intervju med den största facktidningen i Norge och lite information fick alla gå loss på produkten, klämma, känna, tillaga, smaka. Det var positiva reaktioner och många trevliga möten. Jag fick till och med skjuts tillbaks till Oslo, en resa på 1 timme. 

Tråket på hotellrummet lystes upp av den godaste färdigmaten för veganer jag ätit tror jag. 

Bulgursallad med hummus och brödpinnar. Godaste hummusen någonsin! 

Idag blir det en resa på dryga timmen till Tönsberg och produktutveckling med just en färdigmatsproducent. Det ska bli spännande! 

Hemma i Örebro, om Gud och SJ vill, runt 22 ikväll. 
Ha de! 

Kommentera

